شعبان عاوز علو همة ليه؟؟؟ عاوز أبطال ليه؟؟ لأن 1. إنما الأعمال بالخواتيم دي خ...

شعبان عاوز علو همة ليه؟؟؟ عاوز أبطال ليه؟؟ لأن 1. إنما الأعمال بالخواتيم دي خ...

‫شعبان عاوز علو همة ليه؟؟؟

عاوز أبطال ليه؟؟

لأن

1. إنما الأعمال بالخواتيم
دي خاتمة السنة

2. ترفع فيه الأعمال إلى الله

3. بين رجب ورمضان

4. الشيطان بيحاول أنه يضرب ضربة الموت في شعبان
علشان يضيع عليك رمضان

5. ذاك شهر علو لهمة السلف فيه

6. أن شعبان نموذج مصغر للعرض على الله

مين أبطال ذلك الشهر الخطير؟؟!!

اللي النبي عليه الصلاة والسلام قال (ذاك شهر يغفل عنه الناس)

شعبان عايز علو همة يا جماعة‬
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments: