متفرقات متجوزة من تلت سنين وحضل بينا مشاكل كتير اوي كانت كل مرة بتوصل للطلاق بس بنصلح ونرجع اخر مشكله حصلت انا اصريت الطلاق لاني جبت اخري وهو كسرني جامد هو بيتحايل عليا ارجع وحعوضك وما نطلق بس أنا ما بقيت احبه مبقاش في مشاعر بيني وبينه بقالي فترة ف بيت اهلي ما وحشني خالص بس أنا عندي فوبيا من الطلاق هو لو رجعت له وبقي كويس معايا وحنين وده مش ضمناها ممكن انسى اللي فات وابدأ احبه ولا صعب وخصوصا اني مش عارفه انسي اللي عمله فيا 12:59 م No Comment